dissabte, 26 de juliol del 2008

Noms propis

Messi --- Aquest nano és BRUTAL. I encara hi ha qui dubta de si és millor ell o el famós engominat Cristiano Ronaldo? Va, home va!

Eto'o --- Ens l'acabarem quedant. La veritat és que no em cau gens bé i que va absolutament de sobrat, però pot fer molta feina. Drogba és bo però passa dels 30 i Adebayor...res de res!

Piqué --- Ens han enredat absolutament. És nebot d'un exdirectiu del Barça i potser fitxant-lo, l'amic Laporta s'estalvia crítiques d'aquell sector...és molt però que molt dolent! Molt lent i com descoordinat! A Manchester encara riuen...

Caceres --- Gran fitxatge. M'encanta. Contundent i molt concentrat els 90 minuts. A més és molt ràpid, amb Puyol serà la bomba!

Alves -- Quina ràbia que em despertava quan estava al Sevilla i com m'agrada ara...seré xaqueteru...!! És brutal i amb Messi formaran una banda dreta increïble!

Jeffren ---Aquest nano sembla sortit del Maremagnum...i és igual que el Giovanni... li pronostico poc futur...

Henry --- Aquest serà el seu any. El veig molt més ràpid i sobretot molt més al seu lloc!

I per últim, Bojan --- Ara em matareu, però aquest jovenet és un bluff... tant de bo m'equivoqui!

5 comentaris:

Alba ha dit...

Una bona esda a Saint Andrews. La veritat es que Messi s'erigeix com a predra angular del primer projecte de Pep Guardiola.
Salutacions

Anònim ha dit...

Jejejeje.....Al barça li falta un parell de craks......si és lesiona Messi ja podem plegar.....a dia d’avui un bon fitxatge seria Villa.....25-30 gols els “fot” segur, per 35 millons el podem fitxar....i algun altre jugador de banda: Silva o el Rus Arshavin...
Dels jugadors que hem fitxat,els únics que poden rendir a un alt nivell per jugar al Barça són l’Alves, el millor lateral dret del món de “calle”, i el Martín Caceres....
Dels altres res de res...Pique (ja teniem l’Oleguer), Hleb (ja tenim el Gudjhonsen), el Keita, no te nivell per jugar el barça....cap d’ells supleix amb garanties a Deco i Ronaldinho....

Al loro.....amb aquest equip no guanyem ni lliga ni champions......per molt que Guardiola faci una revolució.....necessitem una mica de nivell.....

Trouro ha dit...

ya te linkeé

EL MÉS CULÉ ha dit...

Hola Passió, ja t'he agregat als meus favorits y t'he linkat també. Ja vindré per dexar els meus comentaris. Adeu gent!!!

Anònim ha dit...

grande messi!!!!!!!!!! (buck rogers)