dijous, 28 d’agost del 2008

Ho veig fotut...

No vull ser negatiu però això és el que penso: no fotrem res de res!

M'explicaré una mica:

Era optimista, és cert, sobretot pel nou estil de l'amic Pep, però ara, passats uns dies i "visto lo visto" penso que la cosa no pinta massa bé.

A la porteria, el meu estimat Valdés és un desastre. Els seus defensors encara s'aferren en les parades de París...

A la defensa, l'arribada de Piqué em sembla un insult al soci. I pel pobre Caceres pagar 16'5 milions i després no poder arribar als 25 per Arshavin?? Mare meva...

L'Alves és l'únic fitxatge que m'il·lusions de debò. I juntament amb Puyol i Messi són els únics cracks s'aquest equip.

Al mig, és cert que hi ha qualitat, però Keita el veig desubicat i Hleb...també ens han enredat amb ell? El Txiki té algun amic a l'ARSENAL?

I Henry...jo confiava amb ell, però poc a poc vaig perdent la ilusió...i sobretot si juga d'extrem. I davant sort en tenim del prepotent Eto'o i del super crack Messi, però on són els recanvis de primer nivell? Bojan? Jeffren?? Pedrito o Pedro o com es digui??? Va home va, necessitem qualitat contrastada no futures promeses...

Sóc pessimista, ho sento. Penso que Arshavin ja hauria de ser aqui per posar més competència a l'equip i sobretot desequilibri...