dilluns, 12 de gener del 2009

1x1 Barça

Em ve de gust fer un 1x1 del Barça de Pamplona...

Valdés --- No és porter pel Barça. Potser al Maremagnum necessiten un porter com ell....

Alves --- El "....." amo. Ara potser em passo, però és el millor fitxatge del Barça amb anys! No para de córrer, de lluitar, d'atacar, d'ajudar els companys...és brutal! I a més diuen que no és estil Ronaldinho "Un any si, l'altre no....."!

Piqué --- Terriblement patós amb la pilota als peus, però vàlid amb la pilota a l'aire... Em recorda el Dueñas de bàsquet...és alt, fa feina, però no mata....

Puyol --- El meu enamorat. és cert que en el 2 a 1 se li anticipen clarament, però veure'l animar l'Eto'o quan el canvien amb la cara de fanàtic del Barça, m'emociona...

Abidal --- El nano va a més. Però fa pinta de ser força justet mentalment. Corre i corre....

Xavi --- El crack. No falla una bola i ara a més a més té caràcterrrrrr!!!! Increïble!

Busquets --- Sort del futbol perquè sinó no sé on seria. però és un crack. Un xic "teatreru" pe meu gust, però amb una qualitat i sang freda envejables!

Keita --- Sembla perdut al camp, però no dóna res per perdut! Doneu-li temps.

Henry --- Absolutament recuperat. Em fa vibrar i desborda en l'1x1 i s'arrisca a prova coses, a més, defensa com un animal! Jugador amb qualitat i solidari.

Eto'o --- No em cau bé, ho reconec. No li perdono que es borrés del Bernabeu, ho reconec. Però el paio té gol. Molt gol. I caràcter!

Messi --- Cal afegir alguna cosa més???? I encara algu té els pebrots de dir que Robben se li assembla o què en CR7 (l'engominat) és millor??? Va, home, vaaaa!!!

Atenció pronòstic: Guanyem Lliga al Bernabeu, perdem semis de Xampions amb Xelsea i guanyem Copa du Rei amb un 4 a 0 al Sevilla....

Què hi dieu!