dilluns, 27 d’octubre del 2008

En Pep

Aquest Barça pinta bé, cal acceptar-ho.

Amb aquest nou entrenador sembla clar que juguen els que estan en forma i que les rotacions per evitar el famós desgast del futbolista (ja m'agradaria a mi tenir el seu desgast...) seran habituals i em sembla bé.

El sistema és ofensiu i tot, absolutament tot, sembla estar ben estudiat i ben entrenat i em sembla fantàstic.

Ara bé, no hem de perdre de vista que encara no ens hem enfrontat a cap gran rival perquè el Pupas Atletico per mi encara no ho és...

Tinc els meus dubtes de si amb aquesta plantilla en tenim suficient ja que segueixo pensant que és massa curta.

Ja sabeu que l'amic Pep no és sant de la meva devoció, sobretot per tota l'aureola que l'envolta i que han creat entre ell i els periodistes amiguets... Però cal reconèixer que de moment el tema rutlla i això ja és molt.

Només vull deixar algun tema sobre la taula i a veure si us animeu a dir-hi la vostra:

1- Bojan no té lloc. És el nen mimat de la premsa i del Laporta però això no ho és tot per triomfar. Ell és un bon nano, però a nivell de futbol, per mi, li falten coses per triomfar...

2- El Víctor Sánchez està posat una mica amb calçador...

3- A nivell europeu, vaig veure el Xelsea-Liverpool i el ritme de joc i agressivitat que posen és brutal... Els hi sabrem plantar cara?

Vídeo fi!