dimecres, 22 d’octubre del 2008

Mira'ls com riuen i treuen pit...

Benvolguts...

Com si els estigués veient...fins i tot algun s'ha atrevit a fer-me perdudes després dels seus dos gols...

D'altres esperaran unes hores i quan em vegin em faran aquella mítica rialla insinuant el clàssic: "Ja t'ho deia jo que era un crack!"...

Però no us deixeu enganyar més amics culers..., no és culpa seva i ni molt menys és culpa vostra...l'únic que passa és que la campanya mediàtica ha sorgit efecte i us ha ensarronat a vosaltres i de pas també a ell...

Sergi Busquets si que serà un crack i ho demostra partit rera partit, tot i que reconec que em segueix agradant més la Roca Touré, però abans que en Keite (dit amb accent Puyol...) poso en Busi Junior.

Però amics, en Bojan no. Traieu-vos la vena dels ulls i analitzeu amb detall. És cert que ha fet dos gols, però en podria haver fet cinc...

Ara no us agafeu en els pèssims minuts d'Henry per defensar el vostre Bojan, l'Henry té molta més qualitat que aquest petit bluff...

Ho sento però és així... I sé que és arriscat el meu clar posicionament perquè encara és jove i té molt futur per davant, i sobretot, sóc conscient que els pobres enganyats que el defensen s'agafaran estoicament els golets que vagi marcant...però ho tinc clar i no m'enganyaran. Bojan és un producte de la premsa, és un BLUFF i mai serà cap crack... I us deixo un vídeo on demostro que la meva aposta és molt arriscada...