dilluns, 4 de maig del 2009

Campanya "Saras torna al Barça!"

Quan encara resona el 2 a 6 al Madrizzz, avui he vist la final de l'Eurolliga de bàsquet. Partit apassionant on el CSKA remonta en 13 minuts després de perdre de 23 i té el darrer tir per guanyar...

El crack? Jasickevicius....

El Palau necessita d'ell, és un crack amb qualitat i caràcter i que vol tornar a Can Barça!!! Seria brutal!!!!

Declaracions de Saras a Berlin: "Estoy cansado ya de decir cuánto quiero al Barça. Toda mi vida está en Barcelona. Pero tienen que cuadrar muchas cosas. El presidente Laporta siempre me ha dicho que le gustaría que yo volviera, pero las cosas a veces no salen como uno quiere. La gente sabe lo que significa el Barça para mi. Jo sóc un soci, tio!"

Aquest nano ha de tornar....

1 comentari:

EL MÉS CULÉ ha dit...

Que torni ja aquest noi, collons!!!