dijous, 14 de maig del 2009

València 2009

Sí, vaig ser a València...

Fantàstic! Ambientàs increïble i sobretot, recital de futbol.

Juguem a un altre ritme, a un altre nivell i a la Lliga espanyola ara per ara no se'ns apropa ningú, en canvi a Europa el Xelsea va demostrar estar ben a prop (amb un altre model de joc, però propers a nosaltres). El Bilbao, un dels equips més físics de la Lliga, ens va durar 30 minuts i tot això senser jugadors de la talla d'Henry, Iniesta o Márquez...

Ara bé, del partit d'ahir tinc vàries coses a comentar:

-PINTO --- M'alegra que jugués de titular, és pitjor que Valdés, cert, però es mereixia jugar i guanyar la final. Un bravo per en Pep i un altre per en Pinto.

- ALVES ---És bàsic en l'estil de Guardiola. Em fa una por no tenir-lo a Roma... A nivell arbitral ja fa temps que exagera massa les seves caigudes i això acabarà malament...

- TOURE --- M'encanta. És una màquina física, però si és cert que va fer "botifarrada", el club li hauria de tocar el crustó...

- BUSQUETS --- Nano amb molt futur però que darrerament ha perdut pistonada. Fa un futbol més lent i ja no li piten quasi ni una falta a favor pel mateix que li passarà a Alves...
"
-ETO'O --- Solidari. A veure el que durarà.... Aquí "hay gato encerrado"...

- BOJAN --- El nano és vol guanyar el lloc, cert. El nano només té 18 anys, cert. Però és massa GANA!!!! Sort que va marcar perquè si arriba a fallar aquell 2x1 amb Eto'o totalment sol...


Només un detall, als seients del costat meu hi seien els jugdors del Barça d'handbol....quins cracks!!! Van viure el matx amb molta passió i van "aguantar" els pesats com jo que els atabalàvem amb fotos i històries per no dormir....IKER QUEDATE!!!!