diumenge, 12 d’abril del 2009

Això acabarà malament...

No em pregunteu el per què, però amb el maleït Madrid no les tinc totes...



Els tenim a 6, d'acord. Estem jugant de conya i ells de pena, d'acord. Però hem d'anar al Bernabeu i allà tinc clar que se'ns menjaran... i no em pregunteu el per què!



Juguen de pena, 100% a la defensiva però els seguim notant al clatell...



I ara comença la campanya des de la capital per desprestigiar al Barça i implicar als àrbitres en una Liga por decreto quer diuen ells...



Això em fa mala espina...

Parlant de mala espina, he vist el Numància-Espanyol...quin partit més avorrit! Estic segur que alguns de nosaltres (probablement jo no...) ho faríem millor que alguns dels jugadors dels dos equips. Si algú mereixia guanyar aquest era l'Espanyol, però estan de pega. Ja sabeu que no sóc periquito, més aviat el contrari, però haig d'elogiar i molt l'afició de l'Espanyol. Eren uns 1200 a Soria, i per veure el que han vist...



Buscant buscant, he trobat una foto on surten dos mites absoluts del món del futbol... els coneixeu????

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dos de Romania.... Balin i el gran Marius Lacatus ( Buck Rogers)