dimarts, 21 d’abril del 2009

Estat de shock

Estic en estat de shock...

Madrid ha guanyat 3 a 2... 2 a 2 faltant 1 minut, penal a favor del Getafe i vermella a Pepe, Casquero vol fer el notes i el falla....gol d'Higuain després i bogeria lògica dels madridistes...

Això em fa una por...aquesta és l'èpica típica del Madrid...ens remuntaran???

Anem per parts:

· Casquero --- Un paio amb la seva experiència, com pot tirar un penal estil Panenka quan el seu equip pot guanyar al Bernabeu i allunyar-se del descens????? Increïble...aquest tio no aixecarà cap i probablement l'hauran linxat al vestuari els del seu propi equip!!!

· Madrid --- Ja ho tenen això. Juguen de pena i guanyen a l'estoica... Em fan una por... em veia a 9 punts i ens quedem a 3...

· Pepe --- Fa uns dies ja vaig escriure que aquest central és molt bo però que és un delinqüent. Això d'avui no ho havia vist mai. Aquest nano està malalt. M'agradarà veure quina sanció li posen... Piten el penal i li dóna dues patades voluntàries a l'esquena, l'intenta trepitjar diverses vegades i després li dóna un cop de puny a un pobre nano que no li ha fet res... Molt bèstia...encara m'encenc només de pensar-hi... Aquest tio té cervell??? Aquest tio raona???? Aquest tio mereix seguir jugant a futbol??????????? Quin desgraciat, mare meva.



· Marcelo --- Un altre provocador. Aquest tio es mereix que el tanquin 3 minuts en una sala a soles amb el Cata Díaz...a veure si allà riu tant...


En fi, culés, hem de guanyar sí o sí aquesta Lliga...